ŠTUDIJSKA LITERATURA

 

J. Bass, Cours de mathematiques I,II;  Masson et C-IE, editeurs, Paris 1968.

R. C. Buck and E. F. Buck, Advanced Calculus, McGraw-Hill Kogakusha, Ltd., Tokyo, 1965

S. Dineen, Multivariate Calculus and Geometry, Springer SUMS, 1998

R. L. Finney, G. B. Thomas, M. D. Weir, Calculus and Analytic Geometry, 9th ed,  Addison-Wesley, 1996

O. Foerster, Analysis 1, 2  Vieweg Studium, 1984, …  .

R. Ellis and D. Gulick, Calculus – one and several variables, Saunders College Publishing – Harcourt Brace Jovanovich College Publishers, Inc., 1991

J. Glyn et al, Modern Engineering Mathematics*, Addison-Wesley, 1992.

J. Glyn et al, Advanced Modern Engineering Mathematics**, Addison-Wesley, 1994

T. Klinc, Predavanja iz matematike, II. del, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za Strojništvo, 1997. 

P. Mizori-Oblak, Matematika za štud. tehn. in naravoslovja (reš. nal.), I - III,  FS, Ljubljana 1987.

J. Petrišič, Interpolacija, Fakulteta za strojništvo, Univerza v Ljubljani, 1999.

M. H. Protter, Basic Elements of Real Analysis, 2nd  ed,  Springer-Verlag 1998.

M. H. Protter, C. B. Morrey, A First Course in Real Analysis, 2nd  ed,  Springer-Verlag 1991.

S. L. Salas, E. Hille, Salas and Hille’s CALCULUS – one and several variables, 7th  ed,  John Wiley & Sons, Inc., 1995.

 E. Süli, D. Mayers, An Introduction to Numerical Analysis, Cambridge University Press, 2003.       

I. Vidav, Višja matematika I, II, III;  DMFA Slovenije, Ljubljana  1949, 1961, 1968, 1973, ... .

W. Walter, Analysis 2, Springer 1995

C. R. Wylie and L. C. Barrett, Advanced Engineering Mathematics, 6th ed, McGraw-Hill, Inc., 1995

 

Bralcem naj velja opozorilo, da učbenika * in ** v želji po pristopnosti tako pretiravata, da žal posredujeta tudi neresnice. Pri tem prednjači učbenik *, ki npr. na str. 346 ne zna razložiti niti pojma zaporedja, na str. 370 zamenjuje pojma limite in zveznosti funkcije, ne zna razložiti metode uvedbe novih spremenljivk v dvojni in trojni integral (str. 579, 598, 599) ipd... . Zato naj bralec začetnik ta dva učbenika uporablja z veliko mero opreznosti in se o obravnavani snovi posvetuje z učitelji.