ŠTUDIJSKA LITERATURA
J. Bass, Cours de mathematiques I,II; Masson et C-IE, editeurs, Paris 1968.
R. C. Buck and E. F. Buck, Advanced Calculus, McGraw-Hill Kogakusha, Ltd., Tokyo, 1965
S. Dineen, Multivariate Calculus and Geometry, Springer SUMS, 1998
R. L. Finney, G. B. Thomas, M. D. Weir, Calculus and Analytic Geometry, 9th ed, Addison-Wesley, 1996
O. Foerster, Analysis 1, 2 Vieweg Studium, 1984, … .
R. Ellis and D. Gulick, Calculus – one and several variables, Saunders College Publishing – Harcourt Brace Jovanovich College Publishers, Inc., 1991
J. Glyn et al, Modern Engineering Mathematics*, Addison-Wesley, 1992.
J. Glyn et al, Advanced Modern Engineering Mathematics**, Addison-Wesley, 1994
T. Klinc, Predavanja iz matematike, II. del, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za Strojništvo, 1997.
P. Mizori-Oblak, Matematika
za štud. tehn. in naravoslovja (reš. nal.), I - III, FS,
Ljubljana 1987.
J. Petrišič, Interpolacija, Fakulteta za strojništvo, Univerza v Ljubljani, 1999.
M. H. Protter, Basic Elements of Real Analysis, 2nd ed, Springer-Verlag 1998.
M. H. Protter, C. B. Morrey, A First Course in Real Analysis, 2nd ed, Springer-Verlag 1991.
S. L. Salas, E. Hille, Salas and Hille’s CALCULUS – one and several variables, 7th ed, John Wiley & Sons, Inc., 1995.
E.
Süli, D. Mayers, An Introduction to Numerical Analysis, Cambridge
University Press, 2003.
I. Vidav, Višja matematika I, II, III; DMFA Slovenije, Ljubljana 1949, 1961, 1968, 1973, ... .
W. Walter, Analysis 2, Springer 1995
C. R. Wylie and L.
C. Barrett, Advanced Engineering Mathematics, 6th ed,
McGraw-Hill, Inc., 1995
Bralcem naj velja opozorilo, da učbenika * in ** v želji po pristopnosti tako pretiravata, da žal posredujeta tudi neresnice. Pri tem prednjači učbenik *, ki npr. na str. 346 ne zna razložiti niti pojma zaporedja, na str. 370 zamenjuje pojma limite in zveznosti funkcije, ne zna razložiti metode uvedbe novih spremenljivk v dvojni in trojni integral (str. 579, 598, 599) ipd... . Zato naj bralec začetnik ta dva učbenika uporablja z veliko mero opreznosti in se o obravnavani snovi posvetuje z učitelji.